Автордың құжаттары
0
Басты бет / Заң / Кеден, қаржы және экологиялық құқық / Бектұрсын Рахат Талғатұлы
| Білім беретін мекеме | Квалификация | Аяқталу күні |
|---|---|---|
| әл-Фараби атынд.ҚазҰУ | Жоғары | 2021 |
| Файл атауы | Тақырыбы | Сипаттамасы |
|---|---|---|
Жер заңнамасын бұзғаны үшін заңды жауапкершілік |
СИЛЛАБУС
2025-2026 оқу жылының күзгі семестрі
«Жерге орналастыру (6B07303)» білім беру бағдарламасы
|
|
Жер заңнамасын бұзғаны үшін заңды жауапкершілік |
Жер заңнамасын бұзғаны үшін заңды жауапкершілік пәні
бойынша семинар сабақтарын жүргізуге арналған ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР
АЛМАТЫ, 2025 ж.
|
|
Жер заңнамасын бұзғаны үшін заңды жауапкершілік |
Жер заңнамасын бұзғаны үшін заңды жауапкершілік пәні
бойынша студенттердің өзіндік жұмыстарын жүргізуге арналған ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР
АЛМАТЫ, 2025 ж.
1. Студенттердің өзіндік жұмысы
Жұмыс түрлері. Олардың жалпы сипаттамасы. Жазуға қойылатын талаптар
|
|
Жер заңнамасын бұзғаны үшін заңды жауапкершілік |
1-тақырып. Жер заңнамасын бұзғаны үшін заңды жауапкершілік: түсінігі, пәні, құқықтық реттеу әдістері
|
|
Жер заңнамасын бұзғаны үшін заңды жауапкершілік |
ӘЛ-ФАРАБИ АТЫНДАҒЫ ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ УНИВЕРСИТЕТІ Заң факультеті
Кеден, қаржы және экологиялық құқық кафедрасы
ҚОРЫТЫНДЫ БАҚЫЛАУ БАҒДАРЛАМАСЫ
YuNZZ 4308 «Жер заңнамасын бұзғаны үшін заңды жауапкершілік» 6B07303 «Жерге орналастыру» білім беру бағдарламасы
Семестр – 7 Курс -4 Кредит -6 Күндізгі бөлім
Алматы, 2025 ж.
|
|
Жер қатынастарын мемлекеттік реттеу |
СИЛЛАБУС
2025-2026 оқу жылының күзгі семестрі
«6B07303, Жерге орналастыру», 4 курс, білім беру бағдарламасы
|
|
Жер қатынастарын мемлекеттік реттеу |
Әл-Фараби атындағы ҚазҰУ оқу-әдістемелік кешені
ӘЛ-ФАРАБИ АТЫНДАҒЫ ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ УНИВЕРСИТЕТІ ЗАҢ ФАКУЛЬТЕТІ
КЕДЕН, ҚАРЖЫ ЖӘНЕ ЭКОЛОГИЯЛЫҚ ҚҰҚЫҚ КАФЕДРАСЫ
" Жер-қатынастарын мемлекеттік реттеу "
бойынша семинарлық сабақтарды және студенттердің өзіндік жұмыстарын жҥргізуге арналған
ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР
«6B07303, Жерге орналастыру» білім беру бағдарламасы
1. Жалпы ережелер
«6B07303- Жерге орналастыру» мамандығы бойынша оқып жатқан студенттердің оқу нысанының бір түрі болып семинарлық сабақтар танылады.Ұсынылып жатқан жалпы ережелер тек қана ұсынушылық сипатқа ие.
Тәжірибелік сабақтар оқу үдерісінің қажетті элементі болып табылады. Тәжірибелік сабақтардың мақсаты – дәрістен алған білімді тереңдету, ұлғайту, кәсіби маңызды білім мен машықты қалыптастыру. Тәжірибелік сабақтар студенттерге заңи терминологияны меңгеруге, сөйлеу мәдениетін және кәсіби ойлау қаб
|
|
Жер қатынастарын мемлекеттік реттеу |
Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті Заң факультеті
Қаржы, кеден және экологиялық құқық кафедрасы СӨЖ
2025-2026 оқу жылының күзгі семестрі
«6B07303, Жерге орналастыру» білім беру бағдарламасы
|
|
Жер қатынастарын мемлекеттік реттеу |
1-дәріс.
Тақырыбы: Жер учаскесі азаматтық және жер құқығының объектісі ретінде.
Дәрістің мақсаты - Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жер учаскесі азаматтық және жер құқығының объектісі ретінде ерекшеліктерін талдау.
Негізгі терминдер: жер учаскесі, жер құқығы.
|
|
Жер қатынастарын мемлекеттік реттеу |
Тақырыбы: Жер-мүліктік қатынастарын құқықтық реттеу қағидалары.
Дәрістің мақсаты - Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес Жер-мүліктік қатынастарын құқықтық реттеу қағидаларын талдау.
Негізгі терминдер: жер учаскесі, құқық қағидалары.
Дәріс сұрақтары:
a. Жер-мүліктік қатынастарын құқықтық реттеу қағидаларының
сипаттамасы
b. Қазақстан Республикасы аумағының тұтастығы, қол
сұғылмауы және бөлінбейтіндігі қағидасы, жерді табиғи ресурс, Қазақстан Республикасы халқының өмірі мен қызметінің негізі ретінде сақтау қағидасы;
c. жерді қорғау және ұтымды пайдалану қағидасы;
d. жерді мақсатты пайдалану қағидасы; ауыл шаруашылығы жерлерінің басымдығы қағидасы; жердің жай-күйі және оның қолжетімділігі туралы ақпарат беру қағидасы;
e. қағидасы;
f. қағидасы;
g.
жерді пайдалану мен қорғау шараларын мемлекеттік қолдау
жердің бүлінуінің алдын алу немесе оның зардаптарын жою жерді пайдаланғаны үшін төлем қағидасы.
Жер-мүліктік қатынастарын құқықтық реттеу қағидаларының сипаттамасы
Жер-мүліктік қатынастарды құқықтық реттеу қағидалары же
|
|
Жер қатынастарын мемлекеттік реттеу |
ӘЛ-ФАРАБИ АТЫНДАҒЫ ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ УНИВЕРСИТЕТІ
Заң факультеті
Кеден, қаржы және экологиялық құқық кафедрасы
ҚОРЫТЫНДЫ ЕМТИХАН БАҒДАРЛАМАСЫ
Пән: 101050 – Жер қатынастарын мемлекеттік реттеу
«6B07303, Жерге орналастыру» 4 курс, 7 семестр, 9 кредит
|
|
Жерге орналастыруды және кадастрларды құқықтық қамтамасыз ету |
Пәннің академиялық саясаты әл-Фараби атындағы ҚазҰУ-дың Академиялық саясатымен және академиялық адалдық Саясатымен айқындалады. Құжаттар Univer ИЖ басты бетінде қолжетімді.
Ғылым мен білімнің интеграциясы. Студенттердің, магистранттардың және докторанттардың ғылыми-зерттеу жұмысы – бұл оқу үдерісінің тереңдетілуі. Ол тікелей кафедраларда, зертханаларда, университеттің ғылыми және жобалау бөлімшелерінде, студенттік ғылыми-техникалық бірлестіктерінде ұйымдастырылады. Білім берудің барлық деңгейлеріндегі білім алушылардың өзіндік жұмысы заманауи ғылыми-зерттеу және ақпараттық технологияларды қолдана отырып, жаңа білім алу негізінде зерттеу дағдылары мен құзыреттіліктерін дамытуға бағытталған. Зерттеу университетінің оқытушысы ғылыми-зерттеу қызметінің нәтижелерін дәрістер мен семинарлық (практикалық) сабақтар, зертханалық сабақтар тақырыбында, силлабустарда көрініс табатын және оқу сабақтары мен тапсырмалар тақырыптарының өзектілігіне жауап беретін СОӨЗ, СӨЖ тапсырмаларына біріктіреді.
Сабаққа қатысуы. Әр тапсырманың мерзімі пән мазмұнын іске асыру күнтізбесінде (кестесінде) көрсетілген. Мерзімдерді сақтамау баллдардың жоғалуына әкеледі.
Академиялық адалдық. Практикалық/зертханалық сабақтар, БӨЖ білім алушының дербестігін, сыни ойлауын, шығармашылығын дамытады. Плагиат, жалғандық, шпаргалка пай
|
|
Жерге орналастыруды және кадастрларды құқықтық қамтамасыз ету |
«6B07304, Кадастр» білім беру бағдарламасы бойынша оқып жатқан студенттердің оқу нысанының бір түрі болып семинарлық сабақтар танылады. Ұсынылып жатқан жалпы ережелер тек қана ұсынушылық сипатқа ие.
Тәжірибелік сабақтар оқу үдерісінің қажетті элементі болып табылады. Тәжірибелік сабақтардың мақсаты – дәрістен алған білімді тереңдету, ұлғайту, кәсіби маңызды білім мен машықты қалыптастыру. Тәжірибелік сабақтар студенттерге заңи терминологияны меңгеруге, сөйлеу мәдениетін және кәсіби ойлау қабілетін дамытуға көмектесіп, оралымды екі жақты байланыстың құралы болып табылады.
Студенттер тәжірибелік
|
|
Жерге орналастыруды және кадастрларды құқықтық қамтамасыз ету |
бөлуі қажет
1) Жер заңдарды бұзғаны үшін құқықтық жауапкершіліктің жалпы сипаттамасы.
2) Жер құқық бұзушылықтың түсінігі мен құрылымы. Жер заңдарды бұзғаны үшін құқықтық жауапкершіліктің түрлері.
3) Жер қылмыстар үшін қылмыстық жауапкершілік.
4) Жер құқық бұзушылық үшін әкімшілік жауапкершілік.
5) Жер құқық бұзушылық үшін тәртіптік жауапкершілік.
6) Жер заңдарды бұзғаны үшін азаматтық құқықтық жауапкершіліктің түсінігі және түрлері.
7) Жер зиянның түсінігі мен түрлері.
8) Табиғи ресурстарға келтірілген зиянды өтеудің тәртібі.
9) Жер заңдарды бұзғаны үшін басқа Жер жауапкершіліктің түрлері.
Нысаны: Жер құқық бұзушылық мәселелері бойынша сот процесін дайындау түрінде өткізіледі. Студенттер қосымша Қазақстан Республикасының Қылмыстық кодексін, Қылмыстық іс жүргізу кодексінің, Қазақстан Республикасының Азаматтық кодексін, азаматтық іс жүргізу кодексін, және Қазақстан Республикасының әкімшілік
|
|
Жерге орналастыруды және кадастрларды құқықтық қамтамасыз ету |
Түсінігі, пәні, құқықтық реттеу әдістері.
3. Жер құқықтық қатынастардың түсінігі және мазмұны.
4. Жер заңдарының мiндеттерi.
5. Жер заңдарының мақсаттары.
6. Жер заңдарының қағидалары.
7. Жер құқығының жүйесі.
Қолданылған әдебиеттер:
1. Л.Қ. Еркінбаева, Г.Т. Айғаринова: Қазақстан Республикасының жер құқығы. Оқу құралы. Жалпы және ерекше бөлім. Алматы «Жеті Жарғы» 2010 жыл
2. Айгаринова Г.Т. Қазақстан Республикасында жерді құқықтық қорғау. Оқулық. Қазақ университеті, Алматы 2024 ж.
3. Стамкулов А.С., Стамкулова Г.А. Земельное право Республики Казахстан. – А., 2005.
2
2
Студенттерде экологиялық құқықтық қайнар көздерінің түсінігі, түрлері туралы мәлімет қорын қалыптастыру. Экологиялық заңнаманың даму тарихы мен ерекшлеітерін тусіндіру.
Қайнар көздер., заңнама, нормативтік құқықтық акт, қаулы, заң
Бақылау сұрақтары:
1. Қазақстандағы жер қатынастарының дамуы.
2. Егемендi Қазақстандағы жер қатынастары.
3. Қазақстан Республикасының жер қатынастарының нарық талаптарына сай дамуы .
4. Қазақстанның Ресей құрамына енгенге дейiнгi жер қатынастары.
5. Қазақстанның Ресейдiң құрамында болған кездегi жер қатынастары.
6. Кеңестiк кезеңдегi жер қатынастары.
7. Егемендi Қазақстандағы жер қатынастары.
8. Қазақстан Республикасының жер қатынастарының нарық талаптарына сай дамуы.
|
|
Жерге орналастыруды және кадастрларды құқықтық қамтамасыз ету |
Жерге орналастыруды және кадастрларды құқықтық қамтамасыз ету пәні бойынша қорытынды бақылау (емтихан) 3-курс күндізгі бөлім студенттері үшін, univer.kaznu.kz жүйесінде тест түрінде өтеді. Барлық нұсқаулар univer.kaznu.kz басты бетіне жүктелген. Тест қабылдау барысы – автоматты прокторинг жүйесімен бақыланады, проктор немесе оқытушының қадағалауымен (егер прокторинг болмаса). Прокторинг технологиясы (ағылш. «proctor» – емтихан барысын бақылау).
2 Маңызды – емтихан міндетті түрде алдын ала бекітілген кестеге сәйкес жүргізілед, ол туралы алдын ала оқытушылар мен студенттерге мәлім болуы керек.
3 Аттестациялық ведомостқа қорытында баға тест аяқталғаннан кейін автоматты түрде түсед
|
|
Жерге орналастыруды және кадастрларды құқықтық қамтамасыз ету |
СИЛЛАБУС
2025-2026 оқу жылының күзгі семестрі
«Жерге орналастыру (6B07303)» білім беру бағдарламасы
|
|
Жерге орналастыруды және кадастрларды құқықтық қамтамасыз ету |
бағдарламасы бойынша бакалавриаттың білім алу бағдарламасын игеру ҚР Мемлекеттік жалпыға міндетті білім стандартына және академиялық саясатқа сәйкес, пәнді оқып игеру емтиханды тапсырудан тұратын қорытынды бақылаумен аяқталады.
4 курс, күндізгі бөлім студенттері үшін «Жер заңнамасын бұзғаны үшін заңды жауапкершілік» пәні бойынша қорытынды емтихан жазбаша түрде офлайн режимінде өтеді.
Емтихан - қорытынды бақылауға бакалавриаттың оқу бағдарламалары мен оқу жұмыс жоспарына сәйкес, пән бойынша білім алу процесін аяқтап тиісті балл жинған студенттер ғана жіберіледі. Емтихан академиялық күнтізбеде және оқу жұмыс жоспарында кӛрсетілген мерзімдерде ӛткізіледі.
Қанағаттанарлықсыз баға алған студенттерге осы кезеңдегі қорытынды бақылауды кайта тапсыруға тек ақылы түрде кредит тӛлеп, қайта оқу арқылы рұқсат етіледі. Аппеляция беру қарастырылған. Емтихан нәтижесі бойынша қанағаттанарлықсыз баға алған студентт университет бұйрығымен қайтадан оқуға тіркеледі, FX қайта тапсырылады. Қанағаттанарлықсыз баға алғаннан кейінгіберілген денсаулық жағдайына байланысты құжаттар қарастырылмайды.
Бағаны көтермелеу мақсатында емтиханды қайта тапсыруға жол берілмейді.
Емтиханға дайындықтың негізгі тақырыптары:
Тақырып 1. Жер заңнамасын бұзғаны үшін заңды жауапкершілік: түсінігі, пәні, құқықтық реттеу әдістері.
1. Жер заңнамасын бұзғаны үшін заңды жауапкершілік: заңнаманың мiндеттерi,
2. Жер заңнамасын бұзғаны үшін заңды жауапкершілік: мақсаттары,
3. Жер заңнамасын бұзғаны үшін заңды жауапкершілік: қағидалары.
Тақырып 2. Жер заңнамасын бұзғаны үшін заңды жауапкершілік заңнамасының тарихы.
1. Қазақстандағы жер заңнамасын бұзғаны үшін заңды жауапкершілік саласындағы заңнаманың дамуы тарихы
2. Қазақстандағы жер заңнамасын бұзғаны үшін заңды жауапкершілік саласындағы заңнаманың даму тенденциялары.
Тақырып 3. Жер заңнамасын бұзғаны үшін әкімшілік жауапкершілік түсінігі.
1. Жер заңнамасын бұзғаны үшін әкімшілік жауапкершілік түрлері.
2. Жер қатынастары саласындағы әкімшілік құқық бұзушылықтардың түрл
|
|
Жер инспекциясы және жерді қорғау |
СИЛЛАБУС
2025-2026 оқу жылының күзгі семестрі
«6B07304, Кадастр» білім беру бағдарламасы
|
|
Жер инспекциясы және жерді қорғау |
ӘЛ-ФАРАБИ АТЫНДАҒЫ ҚАЗАҚ ҦЛТТЫҚ УНИВЕРСИТЕТІ ЗАҢ ФАКУЛЬТЕТІ
КЕДЕН, ҚАРЖЫ ЖӘНЕ ЭКОЛОГИЯЛЫҚ ҚҦҚЫҚ КАФЕДРАСЫ
"Жер қҧқығы"
бойынша семинарлық сабақтарды және студенттердің ӛзіндік жҧмыстарын
жҥргізуге арналған ӘДІСТЕМЕЛІК НҦСҚАУЛАР
«6В04205 Қҧқықтану» білім беру бағдарламасы «6B07304, Кадастр» білім беру бағдарламасы
|
|
Жер инспекциясы және жерді қорғау |
Әл-Фараби атындағы Қазақ ұлттық университеті Заң факультеті
Қаржы, кеден және Экологиялық құқық кафедрасы
СӚЖ
2023-2024 оқу жылының күзгі семестрі «6В04205 Құқықтану» білім беру бағдарламасы
|
|
Жер инспекциясы және жерді қорғау |
1 ТАҚЫРЫП. ЖЕР ҚҰҚЫҒЫНЫҢ ТҮСІНІГІ, ПӘНІ, ЖҮЙЕСІ ЖӘНЕ ҚАҒИДАЛАРЫ
Мақсаты: Студенттерде жер құқығының түсінігі мен пәні туралы мәліметтік қор қалыптастыру
1 Жер құқығы құқық саласы ретінде, ғылым саласы ретінде және оқу пәні ретінде түсінігі
Адам қоғамының барлық өмiрiнде, оның қалыпт
|
|
Жер инспекциясы және жерді қорғау |
2 ТАҚЫРЫП. ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНДА ЖЕР ҚҰҚЫҚ ҚАТЫНАСТАРЫНЫҢ ҚАЛЫПТАСУЫ МЕН ДАМУ ТАРИХЫ
Сұрақтары:
1. Қазақстандағы жер қатынастарының даму кезеңдері. Жалпы сипаттамасы.
2. Қазақстанның Ресей құрамына енгенге дейiнгi жер қатынастары.
3. Ресейдiң құрамында болған кездегi жер қатынастары.
4. Кеңестiк кезеңдегi жер қатынастары. «Жер туралы» декрет. «Жерді
социализациялау туралы».
5. Егемендi Қазақстандағы жер қатынастары. Қазақстан
Республикасының жер қатынастарының нарық талаптарына сай дамуы.
1. Қазақстандағы жер қатынастарының даму кезеңдері. Жалпы сипаттамасы
Жалпы Қазақстандағы жер қатынастарын реттеу тамыры терең тарихи өткен шақтан басталады. Адам қоғамының дамуы кезеңіндегі жер ресурстарын пайдалану сипаты белгілі бір аумақтың табиғи жағдайымен және материалдық өндірістің бағытына байланысты болып келген. Жерді шаруашылық пайдалану мен айналымға тарту адам қоғамының дамуындағы құқықтық реттеу жолдарын іздеуге негіз болады.
Жер мәселелері әр кезеңде Қазақстан аума
|
|
Жер инспекциясы және жерді қорғау |
ӘЛ-ФАРАБИ АТЫНДАҒЫ ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ УНИВЕРСИТЕТІ Заң факультеті
Кеден, қаржы және экологиялық құқық кафедрасы
ҚОРЫТЫНДЫ ЕМТИХАН БАҒДАРЛАМАСЫ
Жер инспекциясы және жерді қорғау [63992] «6B07304, Кадастр» білім беру бағдарламасы
Семестр – 5 Курс -3 Кредит -6 Күндізгі бөлім
|
|
Ғылыми зерттеу әдістері |
СИЛЛАБУС
2025-2026 оқу жылының көктемгі семестрі
«6В04205 Құқықтану», «6В04203 Кеден ісі», білім беру бағдарламасы 1 курс, күндізгі бөлім
|
|
Ғылыми зерттеу әдістері |
ӘЛ-ФАРАБИ АТЫНДАҒЫ ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ УНИВЕРСИТЕТІ ЗАҢ ФАКУЛЬТЕТІ
КЕДЕН, ҚАРЖЫ ЖӘНЕ ЭКОЛОГИЯЛЫҚ ҚҰҚЫҚ КАФЕДРАСЫ
ҒЫЛЫМИ ЗЕРТТЕУ ӘДІСТЕРІ
бойынша семинар сабақтарын және студенттердің өзіндік жұмыстарын жүргізуге арналған
ӘДІСТЕМЕЛІК НҰСҚАУЛАР
6В04205-Құқықтану
6В04203 Кеден ісі
|
|
Ғылыми зерттеу әдістері |
ПӘН «Ғылыми зерттеу әдістері»
СӨЖ тапсырмаларын орындау және тапсыру кестесі
Тақырып №
Тапсырма мазмұны
Тапсыру уақыты мен нысаны (қабылдау және қорғау)
Балл саны
1
1 СӨЖ тақырыбы: Ғылыми-зерттеу жұмысының кезеңдері.
1. Ғылыми-зерттеу жұмысының жалпы сипаттамасы
2. Ғылыми-зерттеу жұмысының кезеңдері
3. Ғылыми-зерттеу жұмысының рәсімделуі мен ұсынылуы
НҚА мен әдебиеттер:
1. Ким Н.П., Тулкинбаев Н.А. «Ғылыми зерттеу әдіснамасы»: оқу құралы/, Қостанай: ҚР ІІМ Ш. Қабылбаев атындағы Қостанай академиясы, 2022. – 106 б.
2. Абдигалиева Т.Б. Ғылыми зерттеулердің әдістемесі: Оқу құралы, 2020. – 159 бет
3. Молдашев К.Б., От идеи к публикации. Методология исследований., Алматы, СДУ, 2017, 167 с.
4. Папковская П.Я., Методология научных исследований: курс лекции. – Мн.: ООО «Информпресс», 2021.- 176 стр.
5. Сабитов Р.А., Основы научных исследований: Учеьное пособие / Челяб. гос. ун-т. Челябинск, 2022, 138 с.
6. Ким Н.П. Методология научных исследований.- Костанай: Костанайская Костанайская академия МВД РК им.Ш. Кабылбаева, 2011.- 94 с.
7. Ким Н.П., Кызылов М.А. Организация и планирование научных исследование.- Костанай: Костанайская Костанайская академия МВД РК им.Ш. Кабылбаева, 2016.- 160 с.
8. Пономарев А.Б. Методология научных исследований: учеб. пособие / А.Б. Пономарев, Э.А. Пикулева. – Пермь: Изд-во Перм. нац. исслед. политехн. ун-та, 2024. – 186 с.
9. Липчиу Н.В. Методология научного исследования: учеб. пособие / Н.В. Липчиу, К.И. Липчиу. – Краснодар: КубГАУ, 2023. – 290 с.
10. Долгова В.И., Ниязбаева Н.Н. Развитие магистранта: личность, ценности, компетентность: монография. – Москва: издательство «Перо», 2019. – 124 с.
3 аптада тапсырманы алу;
4 апта СӨЖ тапсыру
нысаны - презентация қорғау.
Тақырыпты ашу кезінде: осы қатынасты реттейтін заңнамаларды салыстыра
|
|
Ғылыми зерттеу әдістері |
Ғылыми зерттеу әдістері пәнінен глоссарий
Ғылым – табиғаттың, ойлаудың, қоғамның объективті заңдылықтарын зерттейтін және күрделі құрылымға ие білімдер жүйесі. Ғылым – адамзаттың интеллектуалдық іс-әрекетінің нәтижесі, ол білімнің жинақталу, жүйелену процесі арқылы жүзеге асады.
Жүйе – әлемдегі барлық заттар, процестер мен құбылыстар өзара байланысты және әсер етуші элементтерден тұратын құрылым.
Теория – фактілер, ұғымдар, заңдылықтар мен принциптер арқылы қалыптасатын және белгілі бір шындықты түсіндіретін ғылыми білім формасы.
Гипотеза – нақты дәлелденбеген, бірақ тәжірибелік тексеруді қажет ететін ұсыныс.
Заң – құбылыстар арасындағы тұрақты және объективті қатынастарды көрсететін ғылыми бекіту.
Әдістеме – нақты материалды зерттеуге арналған және қажетті нәтижелерді алуға бағытталған зерттеу жүйесі.
Әдіс – құбылыстарды немесе процестерді зерттеу бағыттары мен құралдары.
Эксперимент – объектінің қасиеттерін анықтауға немесе теориялық ережелерді тексеруге арналған тәжірибе.
Аргументация – пікірді логикалық түрде негіздеу процесі.
Тезис – шындығы немесе қателігі дәлелденетін негізгі идея.
|
|
Ғылыми зерттеу әдістері |
Дәріс тақырыбы және тезистер
Сағат көлемі
№ 1
дәріс
1
Ғылыми танымның әдіснамасы.
Қарастырылатын сұрақтар (дәріс жоспары):
1. Ғылымның ғылыми танымы және әдіснамасы.
2. Ғылыми білімнің онтологиясы.
3. Ғылыми зерттеудің мәні.
4. Әдіс және әдіснама ұғымы. Пән, теория және әдістің өзара қатынасы.
5. Әдіс объективті және субъективтінің бірегейлігі ретінде.
Дәрістің қысқаша мазмұны:
Ғылым – нақты категорияларда көрсетілетін және күрделі құрылымы бар, табиғаттың, ойлаудың, қоғамның объективті заңдылықт
|
|
Ғылыми зерттеу әдістері |
Дәріс 5
Ғылыми зерттеудің алғашқы кезеңіндегі ғылыми ақпаратты жинау және жинақтау. Ғылыми әдебиетпен жұмыс жасау және оларды іріктеу.
Қарастырылатын сұрақтар :
1.Ғылыми әдебиетті оқу процесі.
2.Нақтылы мәліметті теру және бағалау.
3.Алғашқы ғылыми ақпаратты жинау, оны белгілеу және сақтау.
|
|
Ғылыми зерттеу әдістері |
Ғылыми зерттеу процесі: логика және технология.
1.Зерттеудің теориялық кезеңі және деңгейі.
2.Зерттеудің әдістемелік мақсаты және оның негізгі кезеңдері.
3.Гипотеза және оның анықтамасы. Зерттеушілік процестің құрылымы және кезеңдері.
|
|
Ғылыми зерттеу әдістері |
Зерттеу жұмысы бойынша әдебиеттермен танысу алдымен жоспарланған ойды жүзеге асыру барысында белгіліенген жоспарда белгіленеді. Ол осы салада бұрын зерттеу жұмысы қаншалықты деңгейде жүргізілгенін анықтаудан басталады. Осыдан кейін әдебиеттер бойынша картотека құрылады. Картотекада әдебиеттің аты, автордың аты жөні, баспа туралы мәлімет, жарық көрген уақыты, томы (журнал нөмірі, беті), бет саны, тиражы көрсетіледі. Қысқаша мазмұнын келтіруге болады. Жүргізілген талдауды дәптерге немесе карточка түрінде көркемдеп жазған дұрыс.
Таңдалып алынған тақырып бойынша әдеби шолу алдымен негізгі сұрақтар туралы мәлімет беретін жалпы жұмыстардан басталады содан кейін ғана жаңа материалдар іздестіріледі. Ғылыми әдебиетке шолу жүргізу өте жауапты - жұмыс. Мақала немесе кітапты оқығанда қысқаша жазбалар жүргізу үшін қолға қалам мен қағаз алу керек. Егер жеке меншік журнал немесе кітап болса оны жазуды соның бетіне қарындашпен жүргізуге болады. Ол жұмысты біршама жеңілдетіп, қажетті материал іздеуді оңайлатады.
|
|
Ғылыми зерттеу әдістері |
ӘЛ-ФАРАБИ АТЫНДАҒЫ ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ УНИВЕРСИТЕТІ
Заң факультеті
Кеден, қаржы және экологиялық құқық кафедрасы
ҚОРЫТЫНДЫ ЕМТИХАН БАҒДАРЛАМАСЫ
MNI 1108 Ғылыми зерттеу әдістері
«6В04205 Құқықтану», «6В04203 Кеден ісі», «6В04204 Қаржы құқығы», мамандықтары бойынша құқық бакалавры білім беру
бағдарламасы
Алматы, 2024 ж.
|